January 11, 2014

It's time for youtube #16

Toto meme pochází od Julie R.

Již dlouho jsem Vám sem nedávala žádný článek s videama z YouTube že? Myslím že bych to měla napravit. 
V podlední době docela dosti poslouchám písničky (jako písničky poslouchám snad pořád ale teď poslouchám něco určitého). Všichni určitě moc dobře znáte novo zélandskou zpěvačku Lorde, která se proslavila svým hitem Royals, který naprosto miluju. Problém je v tom, že ne všichni ale znají i její ostatní písničky. Dám vám sem nějaké mé oblíbené :) já jsem si Lorde opravdu hodně oblíbila, líbí se mi to jaká je! Originální :) A samozřejmě mám moc ráda její písničky. 
Tak tendle song mám asi stejně ráda jako Royals <3

Úžasná!

Tudle písničku mám taky hodně ráda :)

Prostě Lorde <3

2 comments:

  1. Taky ji mám ráda, má skvělé písničky!:3

    ReplyDelete
  2. Piesne od Lorde mám rada, ale ju osobne moc nie. Každopádne, všetky tieto sú úžasné :)

    ReplyDelete