January 06, 2014

Jamie McGuire

Jméno: Jamie McGuire
Pseudonym:
Datum narození: ???
Místo narození: Tulsa, Oklahoma

Jamie McGuire se narodila ve městě Tulsa ve státě Oklahoma. Studovala na Northern Oklahoma College a the University of Central Oklahoma a maturovala se zaměřením na rentgenografii z Autry Techlology Center. 
Její nejnovější kniha Walking Disaster se umístila na #1 New York Times, USA Today a Wall Street Journal. Také je autorkou knihy Beautiful Disaster a série Providence.
Jamie nyní žije spolu se třemi dětmi, manželem Jeffem, což je pravý cowboy ve městě Enid v Oklahomně. Třiceti akrový pozemek sdílejí také společně s 6 koňmi, 3 psy a kočkou Rooster. 

2 comments:

  1. Rosie je skvěláá!! :3 Její katastrofu miluju :3

    Jinak.. já vím, že to se slovníkem nepřečtu, ale když já jsem takový perfekcionalista, když neznám slovíčko deptá mě to dokud si ho nenajdu a rozumím tomu co se tam děje i bez slovníku, ale prostě to není úplně přesný... :D Já se toho prostě bojím... A proto začnu číst v angličtině knížky které znám, abych byla trochu v tom vycvičená a už nikdy nemusela čekat a mít absťák, ale asi to vydržím do dubna zdá se... :D :D :D

    ReplyDelete