January 04, 2014

Meg Cabot

Jméno: Meggin Patricia Cabot
Pseudonym: Meg Cabot, Patricia Cabot, Meggin Cabot, Jenny Carroll
Datum narození: 1. února 1967
Místo narození: Bloomington, Indiana, USA

Na střední Meg propadla z algebry pro začátečníky a ostříhala si ofinu. Poté se Meg, jako absolventka Indiana University, odstěhovala do New York City aby se stala profesionální ilustrátorkou. Tento záměr jí ale nevyšel takže si našla práci jako asistentka ředitele vysokoškolské koleje NYU. Pří této práci se také věnovala psaní románů. Nyní je to autorka více jak 40 knih pro děti, mládež a dospělé. Mezi její nejvýznamnější knihy patří série Princezniny deníky. Další významnou sérií Meg je Mediátor, kterou dříve psala pouze pod jménem Jenny Carroll ale protože se knihy proslavili, tak se Meg vrátila k vlastnímu jménu.
Meg se v roce 1993 provdala v Itálii za finančního publicistu a básníka Benjamina D. Egnatze.
Společně s manželem a jednookou kočkou Henriettou a druhou kočkou Gem žije střídavě v New Yorku a v Key West.

1 comment:

  1. No nejdřív jsem přemýšlela, co ti dát... ale pak mi někdo řekl, že už je trailer na Divergent... ihned jsem se na to šla podívat a byla jsem příjemně potěšená, že je to téměř úplně podle knížky...
    Když dojde na VA - jsem prostě zklamaná z traileru a bojím se, co čekat, ... u tohohle jsem se taky bála, ale příjemně mě to překvapilo, takže se fakt těším na film... A pak jsem si řekla, že ty tu sérii máš taky ráda a rozhodla jsem se právě pro ty dva... :-)))

    Jináč ten článek je skvělý !! :-) Těším se na další tvé autory :3

    ReplyDelete