January 08, 2014

Richelle Mead

Jméno: Richelle Mead
Pseudonym:
Datum narození: 12. listopadu 1976
Místo narození: Michigan

Richelle Mead se narodila v Michiganu. Získala bakalářský titul na Michiganské Univerzitě a potom také titul na West Michigan University v oboru komparativní religionistiky. Dále získala magisterský titul na Washingtonské Univerzitě v oboru pedagogika a angličtina.
Richelle se nejvíce proslavila svými sériemi Sukuba a Vampýrská Akademie. Také napsala sérii Pokrevní pouta, což je volné pokračování VA.
V současné době se plně věnuje psaní svých knih. Jejími hobby jsou cestování, míchání koktejlů a nakupování.
Richelle a její rodina žijí v Seattlu.

3 comments:

  1. Richelle píše skvěle!

    ReplyDelete
  2. Moje nejmilovanější spisovatelka ze všech! <3 Miluju jí!! Její Rose a Dimitrije... Ona mi prostě dokázala vytvořit svět, který budu navždy milovat a uctívat... Vytvořila mi dokonalou iluzi o perfektní a silný lásce plné vášně a vytvořila mi svět, kam se schovávám když je mi nejhůř... Na Akademii Vampýrů <3

    Jináááč... našla jsem teď boží trilogii, která mě baví.. není to dobrý jako Divergent... ale baví mě to hodně, takže to snad do dubna přežiju.. :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Začíná to knihou Rudá jako rubín a je to o přeletu v čase... a ty části z minulosti to je přesně pro mě... <3 Anglie v 18 nebo 19 století, to je prostě paráda <3 :-)

    ReplyDelete