February 12, 2014

Knižní chvilky #2

Do této rubriku jsem jsem nějakou dobu nic nepřidala! a tak mě napadlo to napravit, co říkáte?
Dám sem několik fotek knih co čtu, četla jsem nebo číst budu :)
Mé tři nejoblíbenější knížky <3 The Perks of being a Wallflower; Looking for Alaska; The Fault in Our Stars!

<3

Tyto knížečky jsem dostala na Vánoce a k nim taky úžasný obal :)


Poslední slova prezidenta Clevelanda :)  


Obal, do kterého si knížku můžete dát a zůstane čistá :) Já totiž hrozně nerada čtu s tím originálním přebalem :)

Lampička na knížku, abych mohla číst i pozdě v noci :D úžasná věc :))

Originální obal Inferna od Dana Browna :)

No a takto Inferno začíná :) Ten citát má něco do sebe :)

5 comments:

  1. Inferno bych si chtěla přečíst. =)

    ReplyDelete
  2. Ten obal se mi moc líbí. Je krásný :-)

    ReplyDelete
  3. Už delší dobu si chci přečíst Hvězdy nám nepřály..:) The Perks Of Being A Wallflower znám pouze jako film, ale je skvělý!:)

    ReplyDelete
  4. The Perks Of Being A Wallflower máš v originále ? : To je skvelé :) Priznám sa, že akurát som sa ťa chcela opýtať, či si čítala Alijašku, a vidím, že áno :) Je to dokonalá kniha, milujem, minulý týždeň som ju dočítala, plakala som, smiala som sa, a keby som ju nepožičiala kamarátke, asi by som si ju prečítala zase :D Na vine sú hviezdy je dokonalá kniha, hneď po Alijaške moja najobľúbenejšia :) Green je proste jednotka :)

    ReplyDelete
  5. Aljašku som ešte nečítala, ale s tými dvoma úplne súhlasím :3

    ReplyDelete