February 15, 2014

On my wishlist #38

Toto meme pochází z Book Chick City a každou sobotu uveřejním jednu knížku, kterou si chci přečíst
Název: Paper Towns
Autor: John Green
Anotace: Quentin Jacobsen celý život miluje Margo Roth Spiegelman. Takže, když se jednoho dne otevře okno v pokoji Quentina a dovnitř vleze Margo a zeptá se jej jestli jí pomůže v pomstě, Quentin neváhá a souhlasí.
Druhý den Quentin dorazí zpět do školy ale Margo se tam nenachází. Zanechá po sobě ale stopy a Quentin neváhá a vydává se hledat dívku, kterou myslel že zná.

6 comments:

  1. John Green píše skvělé knížky!:)

    ReplyDelete
  2. Tak toto by tiež mohlo byť dobré. S takým kriminálnym nádychom. :)

    ReplyDelete
  3. Green, ach, Green. Pociťujem abstinenčné príznaky po jeho knihách :D Bože, nech ju u nás preložia, musí byť dokonalá :)

    ReplyDelete
  4. Alaska je skutočne dokonalá. Si moc zlatá, že si mi ju poslala, kedže si netušila, že ju už mám za sebou... Ja som si ju totiž stiahla, tak či tak :D Páči sa mi tá myšlienka, čítať to v originály, kedže to u nás nie je, ale keď ja nezanevriem na tie knižky :D Každopádne, skúsim si stiahnúť aj túto, možno moje minimálne schopnosti angličtiny zaberú :D :)
    A snáď ti výjde ten nákup tých knižiek :) Je to vynikajúci napád :)

    ReplyDelete
  5. Od Greena som zatiaľ čítala len hviezdy, tak dúfam, že sa čoskoro dostanem aj k ďalším.. :)

    ReplyDelete
  6. Rozhodně i na mém Wish Listu, až budu zdravá, hodlám si koupit Looking For Alaska, a hned potom se chci vrhnout na Paper Towns. Zatím jsem četla jen Hvězdy nám nepřály, ale hrozně se mi to líbilo, ten jeho styl psaní a úplně mě to uchvátilo, chci od něj číst víc :)

    ReplyDelete