January 03, 2015

It's time for YouTube #17

Meme vytvořila JuliaR

Přesně 11.1.2015 by to byl rok co jsem do této rubriky něco naposledy přidala. Jeden celý rok! :O To je neuvěřitelné! Úplně jsem zapomněla, že nějaká taková rubrika vůbec existuje.
A taky jsem nevěděla jaké to video sem dát, ale teď už vím. 
Opět se to týká Finska (já vím, já vím...). Nejen že si stojím za tím, že Finové jsou super, že maj dobré jídlo, a finština zní celkem fajn ale také se mi líbí některé z jejich písniček. Respektivě jedna skupina, která se jmenuje Haloo Helsinki! Ve Finsku jsou docela populární a jejich písničky se hrají v hodně Finských rádiích. Já jsem na ně narazila čirou náhodou na YouTube, poslechla jsem si nějaké jejich písničky a zjistila, že se mi líbí :D jedna moje známá z Finska dokonce půjde na jejich koncert v rámci turné po Finsku, hrozně ráda bych šla taky ale bohužel no :D
Haloo Helsinki jsou pop rocková skupina, která vydala již pět alb, nejnovější se jmenuje Kiitos ei ole kirosana (Děkuji není sprosté slovo) a je z roku 2014. 
Já osobně jsem neslyšela všechny jejich písničky, jen některé z nich. 
Skupina samozdřejmě zpívá ve finštine, a jak říkám, né každému se to musí líbit. Mě se to líbí, vám třeba nemusí nebo také může. Je to na vás. Každopádně vám sem dám některé z mých oblíbených písniček a pokud si je poslechnete, tak napište zda se líbí nebo ne!!

Huuda (křik).

Moje asi nejoblíbenější od nich zatím :D (nejde mi sem dát normální video na klip tak odkaz je ZDE)


Syvälle silmiin - další z mých oblíbených :)

Haloo Helsinki můžete najít na jejich FB profilu a více písniček a klipů je také na oficiálním YT profilu skupiny.

1 comment:

  1. O skupině jsem nikdy neslyšela, ale její písničky se mi celkem líbí :) Jinak děkuji, já také dodatečně přeji šťastný nový rok plný úspěchů!

    Anett, www.bellathorne-official.blog.cz

    ReplyDelete