March 13, 2016

Blog existuje ale nefunguje

Tento článek je napsaný aby se lidé, kteří třeba náhodou zabloudí na můj blog, nedivili proč zde nejsou žádné nové články.
S blogováním jsem začala někdy v roce 2008, ještě na blog.cz a pamatuji si, že to byla jedna z mých nejoblíbenějších činností, moc mě to bavilo a opravdu jsem se těšila až napíši nový článek.
Několik blogů jsem vystřídala a nakonec to dopadlo tak, že jsem psala články o knihách, recenze, a občas také něco o sobě. Nikdy jsem neměla hodně pravidelných čtenářů ale pár jich bylo a do dnes mě to moc těší. Jak šel čas tak jsem ale blogovala čím dál tím méně a nakonec jsem se ocitla ve stavu, kdy jsem články psala, ne protože by se mi chtělo ale protože jsem cítila povinnost, že bych nějaký článek vydat měla. Neustále jsem si říkala, že to přejde a že je to jen nějaká chvilková záležitost. Jenže tak chvilka byla čím dál tím delší a i těch několik málo lidí, kteří můj blog četli, postupně přestali. A já se jim nedivím.
Přemýšlela jsme i tom, že vše smažu a zruším úplně. Ale i přesto, že poslední vydaný článek je někdy z doby již pomalu před rokem, tak nic mazat nechci.
Vím, že blogování už mě asi nikdy nebude bavit tak moc jako kdysi ale lidé se mění a já také. Snažím se soustředit na jiné věci, na studium, na rodinu a přátele. Knižky stále čtu, již v poněkud menší míře než dříve (bohužel) ale i kdybych přečetla třeba deset knih za týden, tak vím, že se mi nebude chtít psát ani o jedné.
Možná že ještě někdy v životě nastane chvíle, kdy se mi bude chtít psát články a bude mě to opravdu bavit ale také je stejně možné, že se to nestane.
V neposlední řadě děkuji všem, kteří kdy tento blog navštívili a zanechali komentář. Taktéž děkuji lidem, jež ony komentáře zanechávali pravidelně. Opravdu mě to bavilo ale nechci se nutit do činnosti, o které vím, že mi již nepřináší tolik radosti jako dříve :)

No comments:

Post a Comment